Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 7. 12. 2019 alkaen
Verkkokauppa
TMI Aleksi Lydman
Piispanpiha 3 B 17,
02200 Espoo / +358 50 464 0270 / kenkamaakari@hotmail.com / www.kenkamaakari.fi
2818472-9
Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.
Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien ongelmatilanteiden selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot.
”Ostamalla verkkokaupasta hyväksyt Kenkämaakari:n yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos et löydä tilausvahvistusta, tarkista sähköpostisi roskaposti-kansio.
Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme kenkamaakari@hotmail.com
Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevia tuotteita.Asiakaspalvelumme vastaa sähköposteihin ja puheluihin maanantaista perjantaihin klo 10-15 välisenä aikana.Ilmoita välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat.
Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla saat kaikki toimitustavat näkyville, kun olet syöttänyt postinumerosi. Olethan tarkka toimituskulujen kanssa, emme voi teknisistä syistä johtuen palauttaa liikaa maksettuja toimituskuluja vaikka haluaisit vaihtaa toimitustapaa. Tilauksen nouto verkkokaupan varastolta: valitse toimitustavaksi "Nouto verkkokaupan varastolta sovitusti" ja laita minulle sähköpostia osoitteeseen kenkamaakari@hotmail.com milloin noutaisit tilauksesi. Olen paikalla maanantaista perjantaihin, mutta esimerkiksi messujen ja myyjäisten aikana ei noutoja välttämättä ole sovittavissa. Tästä syystä nouto on aina sovittava kanssamme etukäteen. HUOM! Säilytämme noudettavia paketteja varastolla kaksi viikkoa tilauksesta.
Myös lisätilaukset / odottavat tilaukset toimitamme kahden viikon kuluttua tilauksestasi. Muussa tapauksessa lisäämme laskuun toimituskulut ja toimitamme paketin sopivimmalla toimitustavalla.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.Tilauksia postitetaan pääsääntöisesti jokaisena arkipäivänä.Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupassa sekä Kenkämaakarin Facebook-sivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske tilauksesta valmistettuja tuotteita ilman valmistajan virhettä. Tuotteet voi palauttaa ainoastaan alkuperäisen pakkauksen ollessa ehjä ja avaamaton.
Palautukset ja vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella käyttäen Matkahuoltoa tai Postia. Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.
Mikäli palautusilmoitusta ei tehdä, vähennetään maksun palautuksesta 10€ käsittely- sekä toimituskuluja, sekä mahdolliset laskutuskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi.
Palautusta tehdessäsi, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme: kenkamaakari@hotmail.com ja kerromme sinulle palautusohjeet.Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä. Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian sen saavuttua meille takaisin, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautumisesta.Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti käyttämätön ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa olevat tuotelaput tulee palauttaa mukana, eikä tuotteissa kiinni olevia lappuja saa irrottaa. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / muuttamaan mitenkään ennen kuin on ottanut yhteyttä Kenkämaakariin. Ota aina ensin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatio-tapauksissa.Mikäli tuotetta on käytetty, se on likaantunut, on lemmikkien karvoissa tms. on arvon alenema 100% emmekä hyvitä tuotetta. Tällöin tuote palautetaan asiakkaalle asiakkaan omalla kustannuksella.Tuotteen vaihtomahdollisuutta tarkastellaan jokaisessa tapauksessa erikseen. Vaihtaminen ei välttämättä ole mahdollista, sillä useissa tuotteissa löytyy uniikkeja kappaleita. Tuotteiden palauttaminen tapahtuu vaihtotapauksissakin asiakkaan omalla kustannuksella, ellei kyse ole reklamaatiosta, jolloin palautus tapahtuu Kenkämaakarin kustannuksella.
Noutamaton paketti
Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.
Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ toimituskustannukset, sekä mahdolliset laskutuskulut ja laskulle muodostuneet korot ja huomautusmaksut.Huom! Pakettisi tulee perille muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi.
Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä sähköpostisi roskapostikansio ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla kenkamaakari@hotmail.com
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.